An Offensive Gentlemen's Club
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Fler rollspel (som fallit i glömska?)

3 posters

Gå ner

Fler rollspel (som fallit i glömska?) Empty Fler rollspel (som fallit i glömska?)

Inlägg  SneakyPringles lör aug 25, 2012 7:12 pm

Jag undrar lite vad folk tycker om att försöka få liv i några andra rollspel som fallit i glömska sedan High Society körde igång.
De jag i första hand tänker på är i så fall Max Sci-fi trade spel och Baycity Heroes Razz
SneakyPringles
SneakyPringles

Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 12-08-18
Ålder : 34
Ort : Skövde

Till överst på sidan Gå ner

Fler rollspel (som fallit i glömska?) Empty Sv: Fler rollspel (som fallit i glömska?)

Inlägg  Acchon sön aug 26, 2012 3:15 pm

Jag är på. Om det finns lite trådar med fler rollspel så kanske det blir kortare tid mellan posterna i forumet och så kanske det inte känns som att det går lika långsamt.

By the way, det riktiga Bay City: https://maps.google.se/maps?hl=sv&safe=off&q=bay+city&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x8823e104be406d25:0x34d0a227f2ae3802,Bay+City,+Michigan,+USA&gl=se&ei=Uz06UKyRLJTV4QTlmIHwBA&ved=0CCEQ8gEwAA
Acchon
Acchon
Admin

Antal inlägg : 82
Registreringsdatum : 12-08-18
Ålder : 33
Ort : Umeå

https://aogc.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Fler rollspel (som fallit i glömska?) Empty Sv: Fler rollspel (som fallit i glömska?)

Inlägg  RebBrun sön sep 02, 2012 8:51 pm

Jag håller på lite från och till med Fallout-rollspelet vi har talat om att dra igång. Som med allt annat jag gör tar det lång tid (heheheh).
RebBrun
RebBrun

Antal inlägg : 23
Registreringsdatum : 12-08-19
Ålder : 31
Ort : Borås

Till överst på sidan Gå ner

Fler rollspel (som fallit i glömska?) Empty Sv: Fler rollspel (som fallit i glömska?)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet