An Offensive Gentlemen's Club
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Allmän Lore

3 posters

Gå ner

Allmän Lore Empty Allmän Lore

Inlägg  Acchon tor sep 27, 2012 2:51 pm

Gjorde upp lite nya länder och mer detaljerad karta över er del av värden med handelsleder och ett par stadsstater. Endast huvudstäder är utmarkerade.
På varje land har jag även skrivit vad landets största exportvaror är. Är lite svårt att läsa. Värt att anmärka att texten längst ner, "Slaves, Silk, Gold, Spices, Art" inte gäller för endast Mirradhin, utan är varor som exporteras ut ifrån havet i söder och de länder som ligger sydöst om kartan.

Allmän Lore Varlds12
Acchon
Acchon
Admin

Antal inlägg : 82
Registreringsdatum : 12-08-18
Ålder : 33
Ort : Umeå

https://aogc.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Allmän Lore Empty Sv: Allmän Lore

Inlägg  SneakyPringles tor aug 15, 2013 3:16 pm

Nu när det varit "Säsongsavslut", eller vad vi nu väljer att kalla det som hände senats vi spelade, så tycker jag att det vore as nice med en mer eller mindre detaljerad sammanfattning av allt som har hänt fram tills nu. Tänkte att vi kanske kunde turas åt att skriva om det blir bättre så. Till exempel att Johannes skriver inledningsvis så långt han orkar eller vill och sedan tar någon annan vid i nästa reply och fyller i framåt så långt den personen orkar osv. Kan ju vara både roligt att läsa och hjälper oss att ha en mer fleshedout historia för den här tidsåldern i den här awesome världen vi spelar i. Vad tror ni? Smile
Sedan får vi ju givetvis hjälpas åt att komma ihåg vad som hänt där folks minnen är lite dimmiga.
SneakyPringles
SneakyPringles

Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 12-08-18
Ålder : 34
Ort : Skövde

Till överst på sidan Gå ner

Allmän Lore Empty Sv: Allmän Lore

Inlägg  Maxicus fre aug 16, 2013 11:45 am

Jag röstar ja!
Maxicus
Maxicus

Antal inlägg : 10
Registreringsdatum : 12-08-19

Till överst på sidan Gå ner

Allmän Lore Empty Sv: Allmän Lore

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet